טרגדיה בפתח תקווה • אם לחמישה: מרת בת שבע בוימל ע"ה

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on טרגדיה בפתח תקווה • אם לחמישה: מרת בת שבע בוימל ע"ה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקהילה החרדית בעיר פתח תקווה באבל לאחר שפשטה הידיעה המרה על פטירתה של מרת בת שבע בוימל ע"ה, בת ה-35 אם לחמישה שאושפזה אמש בבית החולים 'בילינסון' בפתח תקווה, בעקבות דלקת ריאות קשה ומאוחר יותר כאמור עלתה נשמתה למרום.

בתחילה נמסר מבית החולים כי "אישה בת 35 הגיעה כאשר תוך זמן קצר התמוטטה ובשעות האחרונות חוברה למכשיר האקמו, שמחליף באופן זמני את פעולת לב הריאות, עקב קריסה רב מערכתית הכוללת בין היתר גם את הלב והריאות. הסיבה להתמוטטותה הפתאומית נבדקת כעת", עוד נמסר כי "מצבה מוגדר קריטי, האישה נמצאת בסכנת חיים, צוות היחידה לטיפול נמרץ במערך ניתוחי לב חזה בבילינסון נלחם על חייה".

הבוקר כאמור נמסר מבית החולים כי "כל מאמצי הרופאים עלו בתוהו והאשה בת ה 35 נפטרה הבוקר. אמש בוצעו בדיקות רבות אך סיבת המוות עדיין לא ידועה".

המנוחה נולדה בעיר פתח תקווה בשנת תשמ"א לאביה הרב טוביה פומרנצ'יק המשמש כיו"ר החברא קדישא בעיר, בעלה האברך הרב מאיר בוימל הוא בנו של הרב צבי בוימל המשנה למנכ"ל החינוך העצמאי.

הלוויתה תצא היום בשעה 13:00 בצהריים מביתה ברחוב אחד העם 7 בעיר פתח תקווה, לאחר מכן בשעה 14:30 ההלוויה תמשיך בבית החיים סגולה שם היא תיטמן לגנזי מרומים.

 

 



2 תגובות

מיין תגובות